Pages

Wednesday, January 12, 2011

Picaso was a painter like me!!



حس نقاش بودن من را گرفته و ول نمی‌کند. یعنی من سعی می‌کنم فروتن باشم و اینها، ولی اصلا نمی‌شود.
این تابلوی زیبا (!) حاصل کار دومین جلسه‌ی نقاشی من‌ست. البته بعدش هی سعی کردم به همین خوبی بکشم، ولی موفق نشدم و این اصلا دلیلی نمی‌شود که فکر کنید این نقاشی شانسی خوب شده و من هنرمند بزرگی نیستم.
باری به هر جهت با خودم دارم حال می‌کنم، یک مدل افتخار خوف‌ناک حتی. حقیقتش خودم هم اصلا فکر نمی‌کردم انقدر بی‌جنبه باشم چه برسد به بقیه. بعله!

پ.ن: دوست دارم وقتی کارم خوب شد برای همه‌ی دوستانم تابلوهای کوچک-کوچک بکشم، همینطوری. هر کسی که خواست حتی.

12 comments:

  1. با واژه ی خوب صدا کنJanuary 12, 2011 at 9:20 PM

    سلام
    من مشتری اول هستم
    زنبیل گذاشتم
    واسه من اول بکش
    راستی تابلوت هم زیباست
    حالا شانیس شده یا نشده دیگه اون یه بحث دیگه هست
    :دی

    ReplyDelete
  2. خیلی قشنگ شده دنیا :-)

    ReplyDelete
  3. سلام آبجی دنيا
    نقاشی واقعن قشنگی کشيدين
    بويژه که می‌گيد جلسه دومتون بوده
    البته اگه بخوايد در سبک پيکاسو بشه
    يه بار قشنگ بکوبيدش
    اينجوری می‌شه کوبيسم
    راستی سفارش ما که يادتونه؟ يه نقاشی که
    رنگ قرمز درش زياد استفاده شده باشه :دی

    ReplyDelete
  4. اِ این نقاشیه
    اینو اول به من داده بودی!!
    مررررررررررررررسی خانوم نقاش

    ReplyDelete
  5. خوبه ادامه بده

    خوباشو به من تقدیم کن

    دردش اینه که 1254 سال هم بری کلاس
    عمرن نتونی اون کلبه ت رو بکشی
    میخندیم :))‏

    ReplyDelete
  6. چه گلهای قشنگی. چه رنگ خوبی هم دارن. واقعاً میگن هنر میریزه و اینا از انگشت، همینه! دستت درست. خیلی ملایم و زیباست تابلویی که کشیدی :)
    بعدشم فکر کنم یکی از بهترین کادوهایی باشه که دوستات میتونن داشته باشه. اینکه طرحی که کشیدی، براش وقت گذاشتی و برات ارزش داره رو هدیه بدی :)

    ReplyDelete
  7. ای ول ای ول
    بسیار زیبا!!!
    امین راست میگه! هر وقت تونستی اون کلبه خالی رو بکشی اون وقت دنیا پیکاسو صدات می کنیم:دی

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. فردا میام جواب میدم
    ببخشید دیر بشد همی

    ReplyDelete
  11. من همینم دیگه بلد نیستم بکشم :دی

    ReplyDelete
  12. سلام آبجی دنيا
    امروز پيکاسا رو امتحان کردم کار کرد
    در منوی ويرايش عکس پروفايل
    آدرس عکسی رو که در پيکاسا آپلود کرده‌بودم دادم
    و نشون داده می‌شه
    گفتيم اطلاع بديم

    ReplyDelete