Pages

Monday, July 11, 2011

Close your eyes, tomorrow may never come


یک روزی باید باشد که آسمان را ابرهای پفکی بگیرد،
که پروانه‌های خشک شده پرواز کنند به همه طرف،
که گل‌های دامن من پراکنده شوند توی هوا،
که خدا دست‌هایش را باز کند، زمین را بغل کند و قول بدهد دیگر هیچ بچه‌ای هیچ جای دنیا نشیند توی صف شیمی درمانی

پ.ن: برای تو، برای چشم‌هایت، برای سر کچلت، برای پروانه‌های چسبی روی سرمت که انقدر دوستشان داری،
و  برای آن روزی که موهایت بلند شود، عین پیچک بپیچد توی راهروها، از پنجره‌ها برود بیرون و همینطور کش بیاید روی زمین و تو همینطور ذوق کنی برایشان...

12 comments:

  1. خیلی خوب بود دنیا ... با اجازت با نام توی فیسبوکم اشتراک می ورزم

    ReplyDelete
  2. راستی این بغل اسم رنگو رو دیدم ... توی فروردین دوبلش کردیم ! وقت و انرژی زیادی روش گذاشتیم و به نظر همه یه دوبله ماندگار شده ... واسه تمام آهنگاش شعر گفتم و خودم خوندمشون ... اصولن نقش اون جغد مکزیکیه که راویه رو من گفتم ... خبر بد اینه که سر دلالی هایی که شده رنگو با دوبله ما یعنی گلوری احتمالا بیرون نمیاد و احتمالن با یه دوبله دیگه میاد بیرون ... سوگواریم بخصوص مدیر دوبلاژ کار و گوینده نقش رنگو یعنی امین قاضی که به نظرم شاهکار خلق کرد ... بلاهت ، ترس و تمام ویژگی های این کاراکتر رو به بهترین شکل در آورد اونم با دیالوگای عالی
    دلم پره ، هرجا اسم رنگو میاد حالم بد میشه ... امیدوارم در نهایت کارمون یه جوری به دست مردم برسه
    :(

    ReplyDelete
  3. سلام. انشالا

    ReplyDelete
  4. کاملا تونستی بدون اینکه ترحم ایجاد کنی حرفتو با احساس تمام برسونی. بهتر از این میشد دختر

    ReplyDelete
  5. منظورم "بهتر از این نمیشد" بود

    ReplyDelete
  6. آزاد؛
    خواهش پسر:)

    اِ من نمیدونستم توی گلوری هستی!!!!!ویوا!بهترین دوبله رو دارین!در منزل ما همه طرفدار دوبله های گلورین همیشه
    ای بابا:(
    هیچ کاریش نمیشه کرد؟ اگه توو وبلاگت یا هر جایی بذاری خوبه بچه ها شر میکنن حداقل برسه به گوش هر چند نفری که ممکنه
    .
    علی؛
    :)
    .
    امین؛
    :*
    .
    پیدا؛
    ممنون;)

    ReplyDelete
  7. مرسی ... ایول به سلیقه همتون
    ;)
    مشکل قانونی داره !! به قول خارجیا سو میشیم !! رقبا اگه همچین چیزیو ببینن سریع شکایت میکنن ... ولی آهنگ تیتراژ پایانیشو که اونم شعر و آواز و انتخاب آهنگش با خودم بوده رو آپ میکنم بشنوی
    کارای گلوری هیچ وقت نمیسوزه ... شاید رنگوی ما یه وقت از تلویزیون پخش شد
    وانگهی هنوز هم احتمال اومدن رنگومون به بازار صفر نیست

    ReplyDelete
  8. http://www.4shared.com/audio/Q2gfa62v/Rango_2.html?

    ReplyDelete
  9. ای ول مرسی آزاد
    زدم بیاد بگوشم
    خیلی کار خوبی دارین

    ReplyDelete
  10. خییلییییییییی خوب بود آزاد!:))))
    اون خنده ی آخرش هم تو بودی؟! خیلی خوف بود!=))

    ReplyDelete
  11. خنده آخر هومن خیاط هست که اینجا نقش مار رو میگه و گوینده نقش شرک توی شرک 4 هم هست ... آخراش هم یه سری دیالوگای نقشای مختلف کار هست
    حالا آوازای جغدا داخل انیمیشن رو هم برگردون کردیم که اونا دیگه دستم نیست چون داخل کار اصلی ضبط شده

    ReplyDelete