Pages

Monday, November 14, 2011

say cheeeeeeeeese


دم در ساختمان که داشتیم خداحافظی می کردیم، گفت  "همان سلامی که کردید تمام روزم را ساخته، شکل سلام کردنتان انقدر جالب و با نشاط و عجیب است که از ذهنم نمی رود". خوشحال شدم؟ خیلی بیشتر از این حرفا. تو فکر کن توی این دنیای پر از آدم های غم پرست که جماعتی را به غم پرستی تشویق می کنند بتوانی به این سادگی آدم ها را خوشحال کنی. به خودم می بالم؟ کاملا. اعتماد به نفس اگر ده تا خط داشته باشد، من الان از خط یازدهمش رد شدم! یک نفر من را بگیرد تا مثل این بادکنک های هیدروژی نچسبیدم به ابرها

3 comments:

  1. مگه چطوری سلام کردی؟ به منم اینجوری سلام کن شاید بالاخره یه روز خوب ببینم

    ReplyDelete
  2. والا نمیدونم
    من در کل سرصدا و تکون خوردن و هیجانم زیادیه
    فک کنم ازون جهت گفت!:دی

    ReplyDelete
  3. پس خوش به حال همسایتون با این همسایشون :دی

    ReplyDelete