Pages

Monday, November 14, 2011


اینجا زمین
من عاشق
و تا اطلاع ثانوی
آسمان آبی‌ست

9 comments:

  1. I love you PMC!!! ;-D

    ReplyDelete
  2. با یک واژه ی خوب صدا کن...December 27, 2011 at 11:27 PM

    سلام
    خیلی وقت پیشا معمولا زیاد دعوا می کردی منو
    اما به هرحال خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم دلم تنگ شد گفتم بیام ببینم در چه حالی.از بلاگ عکسات معلممه که.
    خب خدا رو شکر...

    ReplyDelete
  3. با یک واژه ی خوب صدا کن؛
    من شما را دعوا کردم؟!کی؟
    من حس میکنم شما یه نفری یه هر چند وقت یه بار با یه اسم جدید میای:دی
    دقیقا تو هر بازه ی زمانی من یکی دقیقا با همین کلام شما و کامنت میبینم اینجا
    اشتباه میکنم یا نمیکنم؟

    ReplyDelete
  4. با یک واژه ی خوب صدا کن...March 2, 2012 at 1:30 PM

    سلام
    خیلی وقت پیشا :دی
    اما از بقیه حرفات چیزی متوجه نشدم
    من به نفرم بعد با اسم جدید هر کیا میام ؟
    بازه زمانی یعنی الان گذشته حال آینده ؟ :دی
    شما شفاف سازی کن تا بگم اشتباه می کنی یا نه :دی
    فقط اینکه من یه نفر هستم رو میدونم که یه نفر هستم :دی

    ReplyDelete
  5. با یک واژه ی خوب صدا کن...June 6, 2012 at 10:57 PM

    حدست درسته :دی

    ReplyDelete
  6. با یک واژه ی خوب صدا کن...June 6, 2012 at 10:57 PM

    اشتباه نمی کنی

    ReplyDelete
  7. میدونم که اشتباه نمیکنم
    فقط گفتم که بدونی من متوجه هستم
    و بیشتر از اینشم برام مهم نیس

    ReplyDelete
  8. دوست باشید :))

    ReplyDelete